close

 

 

Day2  Start 今日主要目標係shopping, 所以都無咩食到相

為左買野 真係飯都可以唔洗食 

朝早有成16/17 度 好熱呀!! 於是我地就無著嬲出街 

2-1

先係新宿 BICQLO & 伊勢丹, GU 完全瘋狂左 , Download 左apps 有member price 

用埋 passport -5% tax, 真係偷笑   一個 GU 已經 K.O 左我地對手

BICQLO 買電器可以退埋 tax , 去埋ABC MART 買鞋, 可以放低幾袋野係酒店先再出發 

2-2

 

下一站 .. 原宿 

 

2-3

 

2:00 pm 終於都食我地既早餐, 我地一路食一路話: 如果落少少雪就好 etc . 

2-4

 

再食 新鮮即炸卡樂 B & 大大粒八爪魚丸

點知係買八爪魚丸時, 勁大風 仲落埋雪 LOLLLLLLLLLLLLL  哈哈

咩事?! 明明上晝勁熱 無啦啦落飄雪, D 日本人都好開心 雪!ゆき ゆき 

我地都好開心, 不過係勁凍 -__-  又無嬲著

2-5

 

買買買 點解咁平ga !! 月搵月開心

無嬲著要買嬲,無冷帽買冷帽! 即買即著  hehe ~

2-6

 

原宿 > 表參道 > 南青山 , 行到我地無咩genki  又凍又重 

行到 246 common  - Kewpie 限定 cafe , 個到真係凍都pk , d 風同上晝係兩個世界黎 -_-

2-7

 

Hello ! Kewpie   7:00 食我地既下午茶 

2-8

黑B 布丁 & Pancake 

2-9

 

之後去左涉谷, 車站有 locker 真係偉大既發明, 於是我地繼續行街

說好的鰻魚飯 ! 因為我地大安指意地行街,結果山左門 -_-" 

2-10

 

咁就是但入左一間食飯 

 

2-11

2-12   

2-13

 

今日既進展令到我地聽日後日唔洗再買野, d 野都就黎排到去廁所門口 LOL

 

2-14

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bellaaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()