close

由另一個地獄 返到另一個地獄

成都係一個地獄黎, 查貨係咪食得o家 ;) 點解可以垃圾到咁

不過同我姐去都幾開心既,因為我地都幾顛  望住個mon 可以不停講粗口鬧manger 

完成忘記其實有人係到 有人係聽到我地講野, 結果人地最後一日問我地: 其實呢, 你地係咪有精神病 ? 你地係咪顛o家 ? 

068

105

間房真係好kawaii~~~ 睡眠之神客房 

 

096

每日返黎到要打佢兩下, 目標都係兩個manger 打完真係好鬼開心 

cats

收工 黑到坐車都唔夠訓, 唔係路黎

仲要坐成個幾鐘先返到 

 

145

yeah~ 無飯食 酒店叫炒飯

 

146

妹妹與我常在, We always dreamed about this better life, this better life ; ) 

幾時到9 月, 幾去大阪 

153 

聽日上去roof 到大叫先 =D 唔係我驚我會斬死個經理 

PS: 我講下笑o家咋, 網上面講呢d 會俾人拉 ;-) 斬= 錫 ^_^ 

007

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bellaaa 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()