今日行程好輕鬆, 可以晏少少起身.. 食埋早餐先發 .. 間B&B 都OK, 佢包既早餐係落起街口間餐廳任食 .. 

5-1

食完就搭車發去OUTLET .. 基本上全車都係遊客 .. 唔洗一個鐘就黎到The mall outlet

一落車就去左PRADA .... (其實我地只係去左PRADA) 

1.JPG 

 入一間鋪就已經行左幾個鐘... 好土豪呀!!!! 買到佢地唔俾我地買 @_@

個SALES 同我地講: GO OUT NOW!! 我心不死,又拎起個銀包.. 佢同我講NOW 指住我 ^_^

5-3

5-4

買野買到咁7都係第1次 .. 由於代購太多而非常混亂 ... 我竟然唔記得第1個落單既銀包 /________\ SOSAD

ANYWAY .. D 袋同銀包真係好鬼抵 (偷笑) , 早知買多2個銀包

手袋: 550 EURO , 銀包270 EURO , MIU MIU 最平, 好似120 EURO @@"" 仲即係OUTLET 刻退埋TAX 好方便 

買到失心瘋.. 飯都唔洗食.. 又重又多 .. 要返去酒店放底先.. 

2.jpg 

OMG~~~ 又係flying tiger copenhagen .. 兩姐妹最中意去呢到買垃圾 >< 

岩岩先係日本買左少少垃圾 .. 黎到點都要買少少既... (話時話個雀仔燈放左係邊) 

3.JPG

之後就亂行同亂行 

4.jpg

成個trip 最嬲就食左呢個waffle .. 要8蚊 @@ 8蚊可以食到3塊PIZZA 

繼續坐係點條曬太陽... 其實呢到好鬼凍 -__-"" 

5.JPG

差唔多日落就慢慢行上山 

 7.JPG 8.JPG 9.JPG

上呀上~~

10.jpg

個個都坐哂係樓梯等日落 

11.JPG

12.JPG 13.jpg

未落哂就走左... 因為我地唔想天黑先行返落山 >< 

14.jpg

佛羅倫斯係大衛真跡的所在地 .. 用圍都見到DAVID 

15.jpg 16.jpg

返到落黎天都黑哂... 唔知今日咩事勁太風 @______@  好鬼凍

17.JPG  

18.JPG 

19.jpg 

最後一晚都要食京都大酒樓... 其實我地幾中意食中餐 =D 

20.jpg 

真心好食既.. 吃光光

21.JPG 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bellaaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()