Even 話4:00 會開始落雨, 之後會豪雨.. 提我地早D 起身汁野~~

夜晚其實有閃D, 好驚 @___@ 但妹妹勁好訓law~~~ 我好驚laww~~~

係咁怕佢, 有閃電有閃電~~ 落雨啦落雨啦~~ 佢應該想鬧我, haha

最後我地 6 點左右起身開始汁野, 起身係勁勁勁大風~~~ 今日係大風到飛機停, JR 停

D 野係咁吹, 汁野汁到勁 "呢hea", 最後我地放棄左, 大家用D 垃圾膠袋是但入哂佢, 返去先算~~

返到去我地第2個家,個個都累到死左咁~~ 排隊沖涼

返黎個程好正, 成車都訓哂~~ (除左揸車個位,哈哈) , 聽妹妹講佢中途不停打自己叫自己唔好訓..哈哈

大風到吹左架車去隔離條線~~~~~~~~~~

5

IMG_5865  

沖完涼佢地要繼續行街 .. @______@

我同妹好就無咁好精力, 係樓下hea 下算~~~ 媽! 其實我好眼訓

去左立食壽司~~ 好抵食 goooood~~~~

P1370441

食完慢愎行返屋企方向~~~ 佢地揸車接返我地, 又去左涉谷行街..

P1370450

IMG_4589

4

晏就一個, 晚後一個, 佢地好無聊, 可以鬥食甜 -_-"

鬥空口食到幾多Nutella, 一支cream 可以吱幾多落口 

P1370446  

行到大家無哂genki~~~ 聽日我地就走lu~~所以今晚豪食左叙叙苑燒肉~~

AIIII~ 返去屋企,仲要汁野!!!!!!!!!! 好唔想汁呀....... 汁到2點, 佢地仲可以落去食牛肉飯....

我秒速第1個訓著左 .... 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bellaaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()