close

hehe~~ 今日呃左我個同事cancel 唔去DDL ~~ 幾時到 4/jul, 你幾時走, 你幾時返意大利~~  我返工好不安呀 ~  

一入門口 DUFFY 話好掛住我~~ BIG HUG SIN~~ 

1

我係咪好QQ ~~ 

2

今日我地有個FD 有2米高, 成日都高炒我地 =D 

3

玩到又熱又口喝~~ 發現左TOY STORY LAND 有野飲, HAHA 

4

泰山無啦啦跳上黎, 嚇到大叫... 哈哈 

勁好笑, 其實我地嗌咩野咁大聲~~ 

P1280455

今日D 相好靚 ;-) 自拍高手

5  

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bellaaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()