close

yeah~~ 今日訓一教好先~~ 今星期好快過返4日工, 1/7 放左一日假期, 按摩HEA~  

005  

如果工作唔煩惱時, 基本上我覺得返工都幾開心 =D 你睇下我返到黎幾勤力 

090  

而家新office 要我地係pantry 食早餐 = 15mins 吹水時間, happy 仔~~ 

今日fabio 走嚕返意大利 ;) 雖然佢618係有少少煩同不安, 不過講完stop 之後佢真係收左聲 .. v.good~~~

promise 埋走之前幫我整skype .. hehe .. 今日即刻好開心 ..

但我outlook 要用意大利文law diu * 1000 ( 係咪特登玩我,唔俾我用英文 -_-)

而家望住個outlook 有想死既感覺..同埋我老細講話好想死 .. 佢兩條友: 好呀,俾機會你學意大利文 .. /_\

不過其實佢係到都幾開心呀 .. 佢真心on9 到有精神病 

1  

lunch 食生蠔~~ 好幸福呀~~ happy birthday to cheerio 

2  

  

Yeah~ thai food again~ 我而家多左個ball ~ Fish ball   

New name for my boss: fish ball , my new name: dark chocolate, Fabio: African..come on african ..shit 

3  

你有你意大利國歌, 我有我地唱中國國歌 .. wtf 

我地指住佢兩個鬧: 我地而家鬧緊你地.. 傻仔 .. 你知我講乜咩 etc ... 佢地又用返意大利文鬧我地..

雖然唔知up 乜春 .. 但唔知點解好嘈好開心 .. heheh 

  

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bellaaa 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()