close

買左半年,終於都出發~~ Yeah~~~ 呢個黃金假期我地一早就mark 好左

第一次同妹妹兩個人去旅行, 一去就去意大利好緊張 

早少少偷走返屋企沖涼先, 之後係機場會合妹妹

上飛機前都食返餐壽司先, 11:45 好準時上飛機

IMG_5322.JPG  

1.jpg

係飛機上睇one direction 演唱會,睇到我地好想叫 =D

點解香港場咁貴ga .... 好想去睇 >___<  打日記前睇一次先, 拎返上飛機既感覺 hehe 

I think it went yeah, yeah, yeah , 好想同妹妹JUMP~~

 

BYE BYE Zayn ~~~ 

如果我叩ball 留so 會唔會令我有幻想空間 ...................................?  我都係訓教先 .............. 聽日繼續 ......

cats  

原本仲download 定 d 野黎睇 .. 點知 一訓就訓到第 2 朝 .. 有一餐我地都無食到 tim, 太好訓了吧  : P

5:XX am 去到 london ~~ e .... 香水好抵 wo ... $300幾蚊hkd 就有100ml , 好彩香港無買到姐 .. 買!!

好快就可以連接到下一班機 .. 倫敦 -> 羅馬

d 黑人好臭好臭!!!!!!!  轉機搭機鐵個時同佢地搭同一卡車, 臭到同對面個鬼婆都忍唔住笑.. 佢地係咪屎做 =DDDDDDDDDDDD

幾驚要坐佢隔離 ... 真係喊 ........

10:30 幾經辛苦終於都著落羅馬機場, 排完隊過關搭機場快線出市中心 - Leonardo Express 30 minutes, for 14€

good~~~~ 順利買飛, 意大利 d 火車票好易用 ...

火車移動中 ................... 天氣好好呀 !!! ( 偷笑 )

2.jpg

首先去酒店check in sin~~~~ 都幾近火車站 5 mins 左右就行到 ... 個樣ok 唔恐怖 good !

3.jpg

整理好就出發~~ 第一站去 Santa Maria in Cosmedin 真理之口

4.JPG

Metro B line: Terminal -> Santa Maria in Cosmedin , 由酒店去搭4mins 就到 ..

羅馬其實勁細 , metro 得 2 條line ... 用腳都可以行得哂 , google map 真係一個好偉大既法明

5.JPG

大家排隊都係為左影一張相, 我地無講大話, 所以無被咬手 ( 呵呵 )

6.jpg 7.JPG

好藍呀個天~~~ happy 仔

行過去Coloseeco 羅馬鬥獸場 ....

8.JPG 9.JPG 10.JPG

11.JPG

羅馬景點係勁近 .. 基本上跟住人行就 OK ...

行 10mins 左右就到 Roman Forum 古羅馬市集 ... 其實佢地都保留好多歷史遺址 , 因為呢到真係好大 @@

就咁睇其實同地震完既爛石無咩分別 ...

12.jpg

2 個人去旅行最慘係成日都得自己一個人影相, 意大利有危險既感覺 又唔敢拎神棍出黎

做下 d pose 拎張相 d 生氣~~

13.jpg 14.JPG

一路向前行, 附近都好似無D 咩野食 .. 於是就是但入左一間小型食店買意粉食  

15.JPG 

平野 ~~ 係唔好食既 大既 6 蚊一碟左右 ... um 唔好食既

16.jpg

又繼續向前行 ~~ Fountana di Trevi 羅馬許願池 ... sosad , 雖然出發前都已經知道佢維修緊

影張相到此一遊先 ~~~

17.JPG

見咁多人都買雪糕gelato ~~ 我地都買返杯 ... 邊個人咁貪心要中杯 ... 食死人 -.-

18.JPG

羅馬周圍都係人.. 學下佢地坐係條街食雪糕先

PS: 佢地好似周圍都坐得同訓得 , 我就真係幻想唔到無啦啦坐係旺角行人專用區坐係地下食雪糕 .. 應該會俾打DIU : )

19.JPG

又繼續向前行就到西班牙廣場 .. 羅馬係咪好細呢 ? 成日都係搭左一次車 ( 好抵 )

 20.JPG

西班牙廣場 D 人到多恐怖 @@

21.jpg

人坐我地又坐 .. 係樓梯上面望返落黎幾多人

22.JPG

地下望返上去樓梯又幾多人 @@

23.JPG

我地都坐左幾耐下 .. haha  去歐洲應該係要 hea d

32.jpg 

24.jpg 25.jpg 26.JPG 27.JPG

Rome terminal 附近呢間餐廳幾出名, 好彩我地早左去姐

無book 位都有位坐~~~ 不過就在門口, 之後walk in就無位lu

28.JPG

個PIZZA 唔洗切啦~~ 一人一半, 飽到核爆 !!

29.JPG 30.JPG

用左我地最大既努力完成左半個, 但都唔係好意思食剩咁多野 ~~~ 拎走無咁7 = =

31.JPG 34.jpg  

今日shopping 左少少野 買左2件衫同少少化妝品 , hehe~~ 

33.JPG 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bellaaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()