close

今日第一次移動, 買左晨早車飛7:幾, 早少少出門口, 於是去到火車站先食早餐

003.JPG

係歐洲搭火車成日都要留意住個車牌,睇住佢咩台,咩班次,每次都會好緊張

今朝班車有少少delay, 由於第一次移動既關係,睇得小心DD ... 點知有個男人想呃我地錢 ><"

咁呢, 我地行到去我地個月台,諗住拎行李上車之濟,有一個男人有掛卡繩牌,好似職員咁, 佢問我地邊卡咩位, 圈哂我地張飛咁... 

好似對飛咁啦,之後佢帶埋我地上車啦,幫我地將行李放上個架到 ..........    之後佢問我地拎錢WOOOOO

DIU, 緊係扮唔識聽啦~~~ 之後佢拍我地wo, 大力既!!!!! 繼續扮唔識 lol gold gold~~ money money~~~ 

同妹妹話死都唔會拎銀包出黎,佢等陣搶左點搞,我地又係到講佢唔會拎把刀出黎掛.... 佢等陣拎把刀出黎點 @_@

好好彩 ... 佢拍左幾分鐘之後有人上車, 佢無奈咁走左 ... 咁岩隔離係華女仔, 佢話唔洗理佢地就得 ....

不過又有一個問題 .. DIU 佢將個行李抬居左上去... 我地中途站點拎落黎.. 唯有向人求救..... 如果要去歐洲, 記住帶條單車鏈 (必須品黎)

Roma Termini --> Firenze S.M.Novella, 需時1hr 30mins ....................   

因為一早已經係網上買左特價飛, 19 咋, 最平可以去到 9蚊, 去到先買既話可能要49/59 , 差好遠

001.JPG 

希望會變返好天~~ 

004.JPG

我地住間B&B 好近火車站, 放底D 野就可以出發

本身想去街市食牛肚包, 點知今日星期日係無開既, 不過唔緊要, 我地係勁近MARKET 3mins 就到

人地既街市幾乾淨幾靚, 我覺得香港既熟食市場真係要裝修一下

005.JPG

又搭火車大既 1hr 就到, 咁近既地方, 唔洗買定火車去... 去到火車站就得, 但記住打飛 (好似嘟8達通咁), 唔係俾人捉到要罰 $

002.JPG    

去到PISA~~~ 緊要要GOOGLE MAP 帶我地行..... 無左上網都唔知點算 =D

行行下.. 又有小型market , 其實我地都幾肚餓, 買少少野食先

006.JPG  

見到有串燒好香, 食左先知係羊肉 ( ps 我地唔食羊) , 不過我地好肚餓, 食左先講 

007.JPG

都係向前行同向前行啦~~ pisa d 野好舊, 又無咩人 , 基本上半日來回都OK, 如果住係到一定悶死 

008.JPG

穿過條橋都係一直行 =D 係咪好易呢 ? 其實有少少遠, 大既行15MINS ~ 20MINS 左右

009.JPG

終於都到左 比薩斜塔, 個個人都係ON99 咁擺POSE

010.jpg

等左好耐都無藍天, 算!! 放棄 

011.jpg

由於太凍既關係, 行行下我地經常都飲返杯暖野取暖 

我地個樣係咪好唔凍? 其實好很凍, D 暖貼未去到VENICE 都俾我地用哂

012.JPG

繼續亂行mode~ 

013.JPG 014.JPG

返到florence 都係亂行, 呢幾日hea plan 好正

Basilica di Santa Maria del Fiore - 聖母百花大教堂

今日係星期日多人都影容唔到 ( 日日都咁講 ) 好似去左東門咁多人

015.JPG 016.jpg 017.JPG 018.JPG 019.JPG

Piazza della signoria - 領主廣場

020.JPG    024.jpg  

Ponte vecchio - 老橋

原本今日上山睇日落, 不過唔好天, 明天請早

於是我地坐左係老橋曬太陽, 都坐左幾耐下 .. 我而家知道點解佢地咁中意曬太陽, 因為真係好凍 = = 

026.JPG

028.JPG

 

029.jpg027.JPG  

酒店附近有間 - 京都大酒樓 (心心眼) 

全日唔食野, 都係為左食晚個餐 ^_^ , e 唔好講少一人一碗我地至愛 粟米湯

喂~~ 個炒唔知乜乜乜好好食wo ~~  由第1日見隔離叫, 我地又跟人叫, 但其實唔知呢個送叫咩

第2日又show 呢張相出黎,食到走人個日先知呢個叫炒肚片 ( 妹妹返到話x翠拉面小龍包有得食,可以回味) ^^

我地緊係食哂所有野, 仲有生果送都係19蚊咋~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ happy~~~

025.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bellaaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()